2017. július 3., hétfő

Zala 2.0

Nova - Szilvágy - Pórszombat - Cup - Csesztreg - Nemesnép - Márokföld - Szentgyörgyvölgy - Csekeszer - Velemér - Gödörháza - Magyarszombatfa - Senyeháza - Őriszentpéter - Nagyrákos - Pankasz - Zalamindszent - Zalapataka - Zalacséb - Zalaszentgyörgy - Kávás - Boncodfölde - Teskánd - Babosdöbréte - Rám - Nagylengyel - Petrikkeresztúr  - Nova


111 km

Be a málnásba. Irány az Őrség. Igazi időutazás egy borongós napon. Néhol megállt az idő, néhol talán el is múlt. Csesztregen csokiztam, Veleméren velem néztem meg az Árpád-kori templomot, Őriszentpéteren nem a barack döntött, hanem a barackos, ahol a HOT-DOG ban kellemesen, a kávéban kellemetlenül, a malom zárva volt, de azért. Gurultam klassz utakon, mentem GPS nélkül hátszéllel, RÁM hozta a frászt a szerpentin, de még épp elértem a jóga óra felét. Emesének viszont indult a busza...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése