2017. július 5., szerda

Zala 3.0

Nova - Szilvágy - Pórszombat - Kálócfa - Irsapuszta - Zalalövő - Felsőjánosfa - Hegyhátszentjakab - Vadása-tó - Szőce ... Szalafő - Őriszentpéter - Nagyrákos - Szatta - Kerkafalva - Kerkapéntekfalu - Kerkaújfalu - Csesztreg - Cup - Pórszombat - Szilvágy - Nova 


87 km

Strandidőben mentünk, eltérő járművekkel, de a Jaguár gyorsabbnak bizonyult. A 86-os utat nem javaslom kerékpározásra, az út teljesen sima, így a kamionok még könnyebben csavarják ki a kormányt az ember kezéből... A Vadása-tó teljesen ki van épülve: belépő 550Ft a HOT DOGRA Márti hívott meg. Kérdezi a büfés: Mi legyen benne? Virsli bazeg!-válaszoltam kifinomult modorommal... Szőce időutazás, fej, kéz, láb éppen húsz éve... Szalafőn vásároltunk (oda kocsi...), illetve M. Tökös olajokat vettünk, de nem a kocsihoz, az nem ereszt... Haza ismét bringa, szerencsére Pórszombaton rámtört a hypoglicemia (?), de volt nálam egy gél, amibe tudom, hogy nincs EPO, de megint majdnem elmentem Zalaegerszegre. Kiderült az is, hogy Szilvágyra Nováról nem a szél miatt volt nehéz mindeddig letekerni, hanem az emelkedő miatt, na de most meg huss...Majdnem én győztem hazafelé, a kapuban értem be a Jaguárt, aminek Márti szerint úgy lehet kinyitni a motorház tetejét, hogy az 
"Oroszlán feje alatti kis kart meghúzod!"


1 megjegyzés: